Varikkokeskustelut
27.06.17 - klo:05:23 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  

Sivuja: 1 2 [3]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: JÄÄRATA ja TURVALLISUUS !!!!  (Luettu 14109 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pelepa
Jäsen
***
Poissa Poissa

Viestejä: 25


YaBB 1G - SP1 on Kuningas!


« Vastaus #40 : 16.03.17 - klo:22:01 »

niimpä. nyt on lajiryhmä keksinyt, että lähtöpaikan voi harjata erien aikana.
tätä on kyllä tehty jo viime vuosituhannella.
tallennettu
Jarmo Niskanen
G-Moderaattori
Kunniajäsen
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 731


Adventtisohjossa kynnetään juu...


« Vastaus #41 : 17.03.17 - klo:09:04 »

niimpä. nyt on lajiryhmä keksinyt, että lähtöpaikan voi harjata erien aikana.
tätä on kyllä tehty jo viime vuosituhannella.

Kiitos Pele taas asiallisesta palautteesta. Lienee kohtuullista pyytää, että laitat huuteluihisi allekirjoituksen.

En muuten kirjoittanut, että lajiryhmä olisi keksinyt ratkaisun tähän ongelmaan. Kaivelin muistin syövereitä ja muistin näin tehdyn aikoinaan. Tälläkin saadaan päivän aikataulua lyhennettyä.
tallennettu

Jarmo Niskanen
Juke O
Kunniajäsen
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 397

Jiäradan kahvankiäntäjä


« Vastaus #42 : 17.03.17 - klo:19:42 »

Aika-ajon kannalla olen kyllä josta saa valita lähtöpaikan. Se tuo uuden mausteen kisapäivään ja ajanotolle aktiviteettiä jo aamusta alkaen sekä kuulutukselle ja yleisölle uutta. Porrastettu lähtö ei välttämättä lisää turvallisuutta yhtään mutta lajinkehityksen kannalta jotain uutta. Melkein ennemmin oon sen kulmassa olevan lähtöuran kannalla jolloin varaslähdön kontrolli hallinnassa. 90ast vauhtimutka josta ajautuu penkalle suurin turvallisuusriski mutta niitä ei taida nykyään paljon olla.
Jos lähtösuora esim.50m levee onko järkeä tehdä 10m leveää jonoryhmää?
« Viimeksi muokattu: 18.03.17 - klo:18:26 kirjoittanut Juke O » tallennettu

Juge O
Sivuja: 1 2 [3]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry: