Varikkokeskustelut
11.12.17 - klo:03:54 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ktm 300 sx  (Luettu 5977 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
vinski83
Jäsen
***
Poissa Poissa

Viestejä: 29


YaBB 1G - SP1 on Kuningas!


« : 16.11.13 - klo:17:31 »

 No niin olen siis rupeamassa 250:sta tekemään 300:sta. Eli vinkkäjä otetaan vastaan mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. ktm on aivan uusi tuttavuus mulle.
tallennettu
Jarmo Niskanen
G-Moderaattori
Kunniajäsen
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 739


Adventtisohjossa kynnetään juu...


« Vastaus #1 : 16.11.13 - klo:17:34 »

300 cc crossin setti kiinni vaan, sylinterin korkeus kohdilleen ja ehkä ø39 piikin kaasari kiinni.
KTM:n oma viriputki + änkkäri pidemmällä änkkärillä ja se on aika valmis harrastajan peli.
tallennettu

Jarmo Niskanen
Timot
Pro
****
Poissa Poissa

Viestejä: 40

Kipu lisää tuskaa!


« Vastaus #2 : 16.11.13 - klo:18:41 »

Mulla olis valmis 300sx jääratapyörä myynnissä, vuosimalli on 2011. Pyörä on uutena rakennetu jäälle ammattitaitoisesti (madallukset, koneen viritys yms.) Ajettu ainoastaan jäärataa. Männänvaihdon jälkeen ajettu ainoastaan viimetaven kilpailut n.4h.

Timo Tarvainen
050 444 6507
tallennettu
mts80
Juniori
**
Poissa Poissa

Viestejä: 7


Jäärata on nastaa!


« Vastaus #3 : 22.11.13 - klo:18:52 »

300 cc crossin setti kiinni vaan, sylinterin korkeus kohdilleen ja ehkä ø39 piikin kaasari kiinni.
KTM:n oma viriputki + änkkäri pidemmällä änkkärillä ja se on aika valmis harrastajan peli.

Tarkoitatko pidemmällä vaimentimella doma/fmf endurovaimentimia? Millainen vaikutus sillä on tehoalueeseen?
tallennettu
mp
Juniori
**
Poissa Poissa

Viestejä: 3


« Vastaus #4 : 22.11.13 - klo:19:17 »

Tuo tehohomma kiinnostaisi minuakin, mantsapyörässä pitkä (=saman pituinen kuin vakio) fmf-powerpartsvaimennin tuntuisi tappavan yläpään. Nuo fmf ja domahan ovat nähdäkseni samanmallinen ja kokoinen vaimennin, mutta domassa isommat reiät reikäputkessä, fmf:ssä reiät on pieniä mutta niitä on enemmän. Mantsahommissa mukava, on tosi hiljainen verrattuna vakioon, äänet on olleet enskakisojen katsastuksissa 106-108 välissä. Itsellekin mukava ajella.
« Viimeksi muokattu: 23.11.13 - klo:14:05 kirjoittanut mp » tallennettu
vinski83
Jäsen
***
Poissa Poissa

Viestejä: 29


YaBB 1G - SP1 on Kuningas!


« Vastaus #5 : 23.11.13 - klo:16:50 »

ja pyörähän on tulossa pelkkään jää käyttöön Järkyttynyt oisko tietoo mistä sais sylinterisatsin edullisesti ja myös kaasarin. onko suomessa vai täytyykö tilata ulkomailta?
« Viimeksi muokattu: 23.11.13 - klo:16:51 kirjoittanut vinski83 » tallennettu
saimi
Pro
****
Poissa Poissa

Viestejä: 54


Don´t ride faster than your guardian angel can fly


« Vastaus #6 : 04.12.13 - klo:18:27 »

Löytyis 2004 mallinen 300cc jäärata käyttöön muokattu syl. + 2kpl kansia, uusi mäntä(special välys) ja läjä oheistuotteita...
Ollut käytössä kaudella 2010.

jos herättää kiinostusta p. 040 594 78 88

-sampsa
tallennettu
vinski83
Jäsen
***
Poissa Poissa

Viestejä: 29


YaBB 1G - SP1 on Kuningas!


« Vastaus #7 : 04.12.13 - klo:19:27 »

kerkesin jo tilata sylinteri satsin amerikasta. mitä oheis tuotteita löytys
tallennettu
sveikka
Juniori
**
Poissa Poissa

Viestejä: 1


« Vastaus #8 : 04.01.14 - klo:23:47 »

Ajaako joku jäällä 300cc setillä 250SX:n vakio kaasuttimella (PWK 36)?? Vai onko vaihdettava 39? Nuo 36:sen säädöt kiinnostaa jos jollain on antaa viiden pisteen vihjettä.
tallennettu
Kordari
Juniori
**
Poissa Poissa

Viestejä: 2


YaBB 1G - SP1 on Kuningas!


« Vastaus #9 : 07.12.17 - klo:22:13 »

Viime talvena hommasin 2014 mallin 250 SX:n johon oli laitettu tuo 300 kitti. Kaasari on 39, paisari Fmf Powerparts vakio änkällä. Pyörä vetää hyvin alhaalta ja keskeltä, mutta ylös kaipasin lisää tehoa/ venyvyyttä. Kaikki vinkit otetaan mielellään vastaan.

Alla mahdollista hankintalistaa ellei tule tyrmäystä täältä.

-Pro circuitin paisarilla ja lyhyellä r304 änkällä on saatu ainakin Amerikan maalla (netin mukaa)hyvin tehoa ylös saakka. Onko kellään kokemuksia ko. tuotteista tähän pyörään? Vai hommaanko vaan pidemmän änkkärin kuten täällä on suositeltu. Ja vaikuttaako tuo pidempi änkkäri alavääntöä parantavasti vai tuoko se pyörään venyvyyttä
ylärekisteriin.

-Vforcen läppärunkoon voisin kans investoida jos on tarpeen. Onko järkeä hankkia?
tallennettu
Skifi
Kunniajäsen
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 177

ilmanputsari ahdistaa..


« Vastaus #10 : 08.12.17 - klo:15:15 »

Siinähän niitä lueteltuna! Pyttyä sopivasti ylemmäs samalla kantta alemmas ja palotilankuppia isommaks..
tallennettu
R450
Juniori
**
Poissa Poissa

Viestejä: 2


« Vastaus #11 : 09.12.17 - klo:21:21 »

Vähän ohi aiheen, mutta onko kukaan kokeillut Lectronin kaasuttimia?
tallennettu
Skifi
Kunniajäsen
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 177

ilmanputsari ahdistaa..


« Vastaus #12 : 09.12.17 - klo:21:49 »

Eikä varmasti pöllömpi semmonenkaan lectroni! Ruisku CR500 on havaittu päsähtävän! Et hitto miksei Keihinin kaasuttimillekin alkais tuleen vaihtoehtoja ! 2tahti viritelmät on nousukurssissa!! 300SX ketjusta ICERR-viritysketju! Hienoo et pöhisee!
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry: