Varikkokeskustelut
11.12.17 - klo:04:03 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: CR 500 kiertokanki  (Luettu 3358 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tumu
Juniori
**
Poissa Poissa

Viestejä: 9



« : 04.02.16 - klo:09:47 »

Mitäs kokemuksia löytyy Honda CR500sen tarvike kiertokanki sarjoista. Alkuperänen tuntuu olevan kiven alla. PROX jätetään heti pois ostoslistalta, onkos kukaan kokeillu Wössnerin kiertokanki sarjaa. Onko nekin nykyään jotain kiinan valua?
« Viimeksi muokattu: 04.02.16 - klo:09:54 kirjoittanut tumu » tallennettu
Joopajoo
Vieras
« Vastaus #1 : 04.02.16 - klo:18:56 »

Juu on Wössneri kiinan kamaa aina ollu. Onko Proxi menny sulla poikki viissatases?
tallennettu
tumu
Juniori
**
Poissa Poissa

Viestejä: 9



« Vastaus #2 : 04.02.16 - klo:20:40 »

Pienemmissä on kyllä ollu ongelmia proxin kanssa. Siis 450 4t ja 250 2t. Onks sulla kokemusta Wössneristä 500sessa? Meneekö laakerit  vai kanki poikki?
tallennettu
Joopajoo
Vieras
« Vastaus #3 : 04.02.16 - klo:22:12 »

En ole kokeillut kun ei ole Wössnerin oma tuote, 100mm mäntä on toki toistaiseksi kestänyt hyvin. Luulis proxin kestävän jos on japsi, tuskin hondakaan enää omia tekee.
tallennettu
Harri Lahti
Ylläpito
Kunniajäsen
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 433



WWW
« Vastaus #4 : 05.02.16 - klo:00:01 »

Muutamana viime kautena ajettu CR 5satasella jäärataa parillakin eri moottorilla..  Kaikkiin laitettu Prox veivit asian Osaavilla tekijöillä (esim kvr.fi) eikä mitään ongelmia. Jos akseli tiukka ja kuosissaan niin pysyy jopa mitoissaan pari talvea.
tallennettu
Jarmo Niskanen
G-Moderaattori
Kunniajäsen
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 739


Adventtisohjossa kynnetään juu...


« Vastaus #5 : 05.02.16 - klo:09:52 »

Olen käyttänyt Prox-kiertokankia kymmenissä eri moottoreissa vuosikausia.
Uusiin kotareihin on aiemmin vaihdettu heti uutena orkkis veivi pois ja Prox tilalle.
Todella laadukkaita kiertokankia ovat hintaansa nähden.

Wössner ok, Hot Rod:sit jätän asentamatta suosiolla.
tallennettu

Jarmo Niskanen
Risnii
Juniori
**
Poissa Poissa

Viestejä: 7


« Vastaus #6 : 05.02.16 - klo:13:03 »

Sen verran vielä tuosta Proxista, että sen huono maine on jonkun yhden mopopojan suusta aikanaan lähtenyt. Se on totta, että proxin männissä löytyi ennen mittaheittoja; tämä todettiin kelkkapuolella kun sain vanhaa varastoa olevat proxin männät ja ne tarkkuusmitattiin, heitto oli todella suuri ja niiden asennus sellaisenaan olisi ollut varma tuho koneelle. Mutta tämä oikeasti oli todella varhaista Prox tuotantoa, ja myöhemmin mäntiä on mittailtu ja ovat mittatarkkoja.

Mutta ainahan sitä on huonosti kasatulle/säädetylle koneen tuholle mukava keksiä joku selitys.

-En se minä ollut, se oli pirkka
tallennettu
tumu
Juniori
**
Poissa Poissa

Viestejä: 9



« Vastaus #7 : 05.02.16 - klo:17:47 »

Omia ja kaverin kokemuksia proxista löytyy sen verran että ei ne vanhat jutut mun mielikuvaan oo vaikuttanu.
tallennettu
Tommi
Kunniajäsen
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 142



« Vastaus #8 : 05.02.16 - klo:21:18 »

Proxin veivistä en osaa sanoa kun ei ole omakohtaisia kokemuksia mutta proxin mäntää ei kannata ostaa cr500  mopoon. Männäntapin sivuilla olevan kevennykset on tehty liian suuriksi jolloin mäntä ei peittä kunnolla pakoaukkoa. Varsinkin jos kanavia on kairattu niin ei toimi. Männäksi oiva valinta on vaikkapa vertex.
tallennettu

Kaikki osat saa käymään, toisissa vain on suurempi toleranssi!
tumu
Juniori
**
Poissa Poissa

Viestejä: 9



« Vastaus #9 : 06.02.16 - klo:06:42 »

Vertexin mäntä jo hyllyssä odottamassa. Ja todennäkösesti Wössnerin kiertokankea kokeillaan. Katotaan sit mitä tulee.
tallennettu
Tommi
Kunniajäsen
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 142



« Vastaus #10 : 04.12.17 - klo:23:09 »

Vertexin mäntä jo hyllyssä odottamassa. Ja todennäkösesti Wössnerin kiertokankea kokeillaan. Katotaan sit mitä tulee.

Asensitko wössnerin veivin ja millaisia kokemuksia siitä?

Löytyykö muuten Suomesta pajaa jossa hondan veivin vaihtoon kunnon prässäystyökalut? Eli homma tehdään ilman että peltikuoret rutuilla.
tallennettu

Kaikki osat saa käymään, toisissa vain on suurempi toleranssi!
Harri Lahti
Ylläpito
Kunniajäsen
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 433



WWW
« Vastaus #11 : 05.12.17 - klo:08:07 »

Löytyykö muuten Suomesta pajaa jossa hondan veivin vaihtoon kunnon prässäystyökalut? Eli homma tehdään ilman että peltikuoret rutuilla.

www.kvr.fi onnistuu hyvin! Olen vaihdattanut usean kerran eikä lommon lommoa. Ja onnistu muutenkin laadukkaasti.
tallennettu
Juke O
Kunniajäsen
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 403

Jiäradan kahvankiäntäjä


« Vastaus #12 : 06.12.17 - klo:00:13 »

http://www.mphuolto.fi/  täällä onnistuu kanssa ja kokemusta 25v ainakin
tallennettu

Juge O
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry: