Varikkokeskustelut
24.01.18 - klo:11:30 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 4t crossin sylinterin putkitus  (Luettu 1421 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mikko L
Pro
****
Poissa Poissa

Viestejä: 43



« : 27.02.16 - klo:10:02 »

Terse

Onkos kellään kokemusta miten putkitettu nelarikrossin pytty pelittää ja kestää pitkässä juoksussa crossikäytössä?

Oon hieronu kauppaa yhdestä 15 mallin 450 RMZ:sta, ja selvis että siihen on tehty putkitus..Itte oon aina karsastanu tuota putkitushommaa, lähinnä kaikkien foorumihaukkujen takia..

Toinen kysymys: Samaisessa pyörässä on ihme "vika" kun vaihtaa sammutetun paikallaan olevan pyörän vaihteita: vapaalta ykköselle vaihtaes vaihdepoljin menee kummasti ykkösasentoon kahdessa pykälässä.

Mikähän siinä vois olla vikana?lovia vaihderummun urituksessa?kuluneet siirtohaarukat?väsähtänyt vaihdemekanismin palautinjousi?

Nykyisessä  07 CR250 ei IKINÄ ole vaihteet vaihtunu tuollalailla..
tallennettu

http://www.nettimoto.com/honda/cr/1963000
"Jos asiat oikein huonosti menee,niin joutuu v*ttuun, koulukotiin tai kadotukseen!
http://www.youtube.com/user/MrPilipsi/videos
trumppa
Juniori
**
Poissa Poissa

Viestejä: 3


« Vastaus #1 : 07.03.16 - klo:13:36 »

moi
meillä 650xs jammusta tehty 880 ja 1000 kuutioset. tonnisessa on mersun putket, 880 en muista ja hyvin on toimineet. Meillä on vaihde homma ollut semmoinen, että kun vaidhetaan ilman kytkintäkakkos rattaan kyljessä ollevat tapit pyöristyvät. Kun laittaa torven auki kakkosella se lyö ikkösen päälle
Jos kuutiota suurennetaan näin paljon vaivana on pikemmin kampura, kytkin ja vaihde laatikko ongelmat.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry: