Varikkokeskustelut
20.11.18 - klo:15:36 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  

Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Cr 500 pakolämmöt?  (Luettu 13326 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tommi
Kunniajäsen
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 142



« Vastaus #20 : 07.03.16 - klo:21:41 »

Minulla on aina ollut 98-bensaa ja samat pakolämpöjutut kuin Rikulla joten ei siitä kiinni.
tallennettu

Kaikki osat saa käymään, toisissa vain on suurempi toleranssi!
hamppi h
Pro
****
Poissa Poissa

Viestejä: 99


ei riemulla rajaa kun 500:sella ajaa!!!!


« Vastaus #21 : 07.03.16 - klo:21:45 »

Aattelin vaan kun nesteen pienkone pensa on 93-94 oktaanista ja mittari Pensa 97,8-98,2 oktaanista että mitä suurempi oktaani niin palamis lämpötila pienempi..näin joskus tullut mittailtua...toisaalta nämä vaan minun toteamuksia!😄😄
tallennettu
Riku Riiheläinen
Jäsen
***
Poissa Poissa

Viestejä: 19


« Vastaus #22 : 07.03.16 - klo:21:51 »

Juu ei johdu bensasta. Ei noi korkeet lämmöt mua haittaa alunperin kyselin vaa ku ei ollu hajuakaan. Noilla mitä nyt on niin näyttää toimivan ihan kohtuullisesti, ja taitaa pyörä taas siirtyä tallin nurkkaan odottelemaan ens-talvea.
tallennettu
hamppi h
Pro
****
Poissa Poissa

Viestejä: 99


ei riemulla rajaa kun 500:sella ajaa!!!!


« Vastaus #23 : 07.03.16 - klo:22:09 »

Niin no joo parashan on kun laite toimii ja mikään ei "sula" moottorissa!!!😂😂 Hymyilee Hymyilee leveästi
tallennettu
Kaitsu1
Pro
****
Poissa Poissa

Viestejä: 60



« Vastaus #24 : 08.03.16 - klo:17:13 »

Enemmän huolestuisin jos kovan vedon lopussa Egt alkaa tippumaan. Lämpöä ei synny ilmasta Virnistää Syttyennakko toinen tekijä mikä vaikuttaa EGT :hin. Toi 700 c aika tehoa tuottava lukema... Pienen kiinnileikkaamisen jälkeen omassa piikissä EGT käynyt 1200c 😬 Paras tapa hakea seos on laajakaista lambra yhdistettynä nakutus mittarin...
tallennettu
Riku Riiheläinen
Jäsen
***
Poissa Poissa

Viestejä: 19


« Vastaus #25 : 08.03.16 - klo:17:53 »

Niin, no joo. Jos ei olis mittaria ja perstuntumalta ja korvakuulolla säätäisin niin laittaisin sen vieläkin laihemmalle.
tallennettu
Kaitsu1
Pro
****
Poissa Poissa

Viestejä: 60



« Vastaus #26 : 08.03.16 - klo:18:31 »

Kovasta vedosta kone alas ja palotilan kosteutta tsekkaamaan + nakutusjälkien tsekkaus vois olla yks konsti... Nakutus alkaa yleensä sieltä männän imupuolelta. 2-t öljyksi Castrol A747 ... pelastaa aika paljon ääritilanteissa sekä antaa hyvän spotin ja palokuvion🤓
tallennettu
Tommi
Kunniajäsen
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 142



« Vastaus #27 : 08.03.16 - klo:19:03 »

Älä Riku vaihda sitä Motulin öljyä mihinkään. Olen sen todennut todella hyväksi! Tekee kaiken tuon saman mitä Kaitsu edellä mainitsi.
tallennettu

Kaikki osat saa käymään, toisissa vain on suurempi toleranssi!
Riku Riiheläinen
Jäsen
***
Poissa Poissa

Viestejä: 19


« Vastaus #28 : 08.03.16 - klo:19:35 »

En vaihda, on myös täällä hyväksi (parhaaksi) havaittu yli kymmenen vuoden ajan 50cc-500cc meidän tallin laitteissa =ei kertaakaan leikannut kiertokanki tai mäntä.  Iskee silmää
tallennettu
Kaitsu1
Pro
****
Poissa Poissa

Viestejä: 60



« Vastaus #29 : 08.03.16 - klo:19:40 »

Juu ei Motul huono, mutta ei paras Virnistää Tarina ei kerro kaikkea Iskee silmää
tallennettu
Skifi
Kunniajäsen
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 178

ilmanputsari ahdistaa..


« Vastaus #30 : 08.03.16 - klo:20:02 »

Kelpo öljyjä kumpanenkin varmaan juu! Itellä 1998 rungossa(1 cooleri, ei mytyssä) Tilavuus 48ml, sq1,3mm. PWK39 nollakelin speks= N3EG keskellä, tk60, pää182. Sylkee-kulkee, ei roti ei sula eikä halkee. Mut lämpö syylärin yläpääs pyrkii väkisin yli 60c . Kannattaako ees huolestua sopivan väljän pannun kanssa.. ?
tallennettu
Tommi
Kunniajäsen
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 142



« Vastaus #31 : 08.03.16 - klo:20:40 »

Juu ei Motul huono, mutta ei paras Virnistää Tarina ei kerro kaikkea Iskee silmää

Ajeleeko Kaitsu kenties viinalla vai miksi tuo risiini castrol?
tallennettu

Kaikki osat saa käymään, toisissa vain on suurempi toleranssi!
Kaitsu1
Pro
****
Poissa Poissa

Viestejä: 60



« Vastaus #32 : 08.03.16 - klo:22:03 »

Ei toki mitä nyt nyky pensaan hapen nostamiseen käytetty 5-10 %. Pieniä testiä 19s ...ja männän laki putos 10mm pakopuolelta EGT 1200c tiedonkeruun mukaan. Ei leikannu kiinni vaikka suli männänrenkaaseen asti. Pyörä veti vielä hyvin eikä huomannut ajossa! Kun männän veti ulos sylinteristä kuului maiskahdus. Öljy ei ollut Motul. Ton testin jälkeen ja toisen männän sulatuksen jälkeen Lambra kiinni ja myös MJ koko kasvoi #35 ,joutui poraamaan. Mikä hurjinta korvakuulolla ei pystyny toteamaan laihaa seosta ja EGT arvoon ei uskonu. Ei näitä 2-t juttuja varmaan opi koskaan aina kun luulee jotain tietävänsä  tulee takapakkia.... Viinalle oon keksiny parempaa käyttöä  Virnistää ...vaikka ruttua sillä tietty vois nostaa🙈
« Viimeksi muokattu: 08.03.16 - klo:22:38 kirjoittanut Kaitsu1 » tallennettu
Juke O
Kunniajäsen
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 409

Jiäradan kahvankiäntäjä


« Vastaus #33 : 08.03.16 - klo:23:01 »

Su 41pwk pääsuutin 175. Lämmöt 50-55ast. Tulppa br8eg. Tässä on varmaan joku vika kun ei käy lämmittimestä sitten millään.
tallennettu

Juge O
Riku Riiheläinen
Jäsen
***
Poissa Poissa

Viestejä: 19


« Vastaus #34 : 09.03.16 - klo:08:26 »

Paljon Juge sun laitteessa on pakolämmöt?
tallennettu
Juke O
Kunniajäsen
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 409

Jiäradan kahvankiäntäjä


« Vastaus #35 : 09.03.16 - klo:20:20 »

Ei oo mitattu kun mittaria ei ole. Ainut millä tän on saanu ylikuumaksi yli60 on hirveellä ennakolla 7000rpm kohalla. Rupee tomimaan jo kädenlämpöisenä 40ast. Kai tuo rautaputki tekee vähän kuumemmat savut. Siinä poraus 0.12. Kannen muotoilu voi olla osallinen lämpöihin ennakon lisäksi. Samoin pakoaukko ja tavaran virtaus koneen läpi.
tallennettu

Juge O
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry: