Varikkokeskustelut
19.10.18 - klo:15:28 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seinäjoella Flat Track- ja speedway-kisa la 18.6.2016  (Luettu 2967 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Heini
Juniori
**
Poissa Poissa

« : 13.04.16 - klo:13:10 »

Seinäjoen Moottorikerhon 90-vuotisjuhlakilpailu järjestetään la 18.6.2016 Seinäjoella Routakallion speedway-radalla.

Päivän aloittaa speedway-junnut klo 12.00, ja klo 16.00 jatkavat Flat Track- ja 500cc speedway-luokat.

Tässä tarkempi aikataulu:
Katsastus klo 14.00-15.30
Ohjaajakokous klo 15.30
Harjoitukset klo 15.45
Ajajaesittely klo 16.00
Ensimmäinen startti klo 16.10.

Ilmoittautumiset Heinille heini.antila@semk.fi tai 0504366909.

Tervetuloa!

tallennettu
Ceriffi 450
Kunniajäsen
Poissa Poissa

Jäärata on nastaa!

« Vastaus #1 : 22.04.16 - klo:05:17 »

Noniin! Tulkaahan kokeilemaan minkälaista hommaa tuo flat track oikein on. Sen verran voin valaista, että hauskaa se on! Seinäjoella ollaan oltu nyt muutaman kerran ajamassa ja oon ajanut ne kolme kertaa mitä itse oon ollut, samalla renkaalla. Seuraavan kerran jälkeen käännän sen niin menee vielä about kolme kertaa. Ei oo mitkää ihan mahdottomat rengaskulutkaan tässä lajissa jos ei halua aina uutta laittaa Hymyilee

Treenipaikkjoja varmaan löytyy muualtakin päin Suomea, kun käy speedway- tai raviradoilta kysymässä. Toki raviradoista ollaan hieman tarkkoja, mutta jossain saa ajaa ja luulis, että kaikille speedway radoille saa mennä. Pietarsaaressa on ainakin ravirata, jossa saa ajaa ja ilmeisesti myös Heinolassa.

Neuvoja annetaan kun joku kysyy,  olennaisimmat asiat on jo kerrottu täällä. Kannattaa käydä kokeilemassa tätäkin hommaa, me ajettiin aluksi vain sen takia, että sais jotain ajaa ja sitte se olikin pirun hauskaa ja nyt on tullu sitten ajettua jo enemmänkin Hymyilee

- Herman Kenkkilä
tallennettu
Riku Riiheläinen
Jäsen
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : 25.04.16 - klo:08:57 »

Moi! Minkä levyiset vanteet olisi hyvä ja se etuvanne 19" vai 21"? Jos 19" niin mikä leveys?  Huh
tallennettu
Mara
Pro
Poissa Poissa

Prätkäni on hybridi:Polttaa sekä bensaa että kumia

« Vastaus #3 : 25.04.16 - klo:10:23 »

Moro!

Itse ajellut normi 21"- ja 19"- crossivanteilla kuten muutama muukin, kotomaassa kun tuo iso etupyörä on sallittu kisailussakin.
Tämä rengastus ei ole varmasti se vauhtia eniten rajoittava tekijä ainakaan. Iskee silmää

FT- 19"- etupyöränä esimerkiksi TM on nähnyt ensiasennuksena 2,15- vanteen hyväksi ja taakse FT- pyörään on laitettu 2,50.

Mutta tosiaan takakumin vaihdolla ja etujarrun poistolla on menty harrastelupohjalla itse tähän saakka eli mukaan vaan.

Mara
tallennettu
Tuppuzx6
Jäsen
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : 25.04.16 - klo:21:06 »

Täältä ainakin yksi harrastaja lisää, kunhan tuo SMR:n muutosprosessi valmistuu jäärata/ FT pyöräksi viikon parin sisään. Alkuun aion kokeilla crossivanteilla mutta FT vanteetkin on jo tilauksessa.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: