Varikkokeskustelut
11.12.17 - klo:04:02 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ktm kampuran laakerit???  (Luettu 1400 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hamppi h
Pro
****
Poissa Poissa

Viestejä: 98


ei riemulla rajaa kun 500:sella ajaa!!!!


« : 26.09.16 - klo:16:04 »

Pistin merkille kun avattiin että ktm 560smr moottorissa on toisella puolella kampuraa on kuulalaakeri ja toisella puolella rullalaakeri!!,miksi näin on vaan 560cc?,kun useammat 450-525 moottorit on sillai että molemmilla puolilla on rullalaakeri,,
tallennettu
Jani.K
Pro
****
Poissa Poissa

Viestejä: 57

#155


« Vastaus #1 : 27.09.16 - klo:06:52 »

Oisko ollu sillein että alkuperäsessä moottorissa on rulla vaan toisella puolella, kestää paljon paremmin ku on rullat molemmilla puolilla. Itellä oli myös ongelmana se että laakerit rupes pyörii skoolissa. Kun on purettu riittävän monta kertaa, Eli liimaa ne laakerit pesiin kiinni.

-Jani-
tallennettu
JTT2
Pro
****
Poissa Poissa

Viestejä: 75


Jos paino on voima, niin ylipaino on ylivoimaa!!


« Vastaus #2 : 27.09.16 - klo:14:49 »

Kannattaa mitata (siis ihan mikrometrillä) ne kampuran kaulat jos alkuperäinen kampiakseli vielä. Muistelen että sillä kuulalaakerin puolella akseli on pienempi kaulaltaan. -Eli  rullalaakerin sisäkooli on väljä sille puolelle.. 
-ei siis kestä paikallaan.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry: