Varikkokeskustelut
11.12.17 - klo:03:51 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ktm yksikammiokeula jäälle  (Luettu 1240 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pferaa
Juniori
**
Poissa Poissa

Viestejä: 2


« : 23.11.16 - klo:15:16 »

Eli on 2005 mallin wp keula, lienee yki kammio keula tälläinen. Mitä kannattaa tehdä että tulee jäälle hyvä?
Pajonko jousta lyhennetään? Saako vakio simmitystä muuttamalla ajettavan? Madallukseen tarvittavat prikat/holkki?
Kuski noin 90 kg. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan!
tallennettu
Jarmo Niskanen
G-Moderaattori
Kunniajäsen
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 739


Adventtisohjossa kynnetään juu...


« Vastaus #1 : 24.11.16 - klo:14:46 »

Moi!

90 kg painolla etujouset saisivat olla jäykkyyttä 0,42 kg/mm.
Jousia ei voi lyhentää, jousivakio muuttuu.
Vaihtoehtoina on etsiä jäykkyydeltään oikeat lyhyemmät jouset tai tehdä uusi jousijalka cartridge-putken ulkopinnalle ( niinkuin 2 kammioisissa on ). Lisäksi tarvitaan lyhennysholkki cartridgen sisälle.

Shimmaamalla saa hyvän, öljynpinta lyhennettynä saisi olla n. 90 mm.

Osia ja palvelua voi tiedustella vaikka allekirjoittaneelta tai
Koitto Motorsportilta
http://www.koittomoto.fi/
tallennettu

Jarmo Niskanen
jupukka
Jäsen
***
Poissa Poissa

Viestejä: 14


« Vastaus #2 : 24.11.16 - klo:23:16 »

mulla ois myydä valmis huollettu keula

soittamalla lisätietoa
Juuso J 040 7777105
tallennettu
pferaa
Juniori
**
Poissa Poissa

Viestejä: 2


« Vastaus #3 : 25.11.16 - klo:02:17 »

Kiitokset hyvistä neuvoista!
Kaikki muuten selvää ja ok ! paitsi jos olisi vielä olisi neuvo antaa simmien muttamisen suhteen, eli mitkä simmit otetaan pois reb / comp pakoista ?
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry: