Varikkokeskustelut
19.10.17 - klo:20:15 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tampere Offroad Expo 10.-11.11.2017  (Luettu 255 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Marko Laine
Kunniajäsen
Paikalla Paikalla

Tulospalvelu Team Laine

« : 11.10.17 - klo:12:04 »

Kuukauden päästä järjestetään Tampere Offroad Expo, jossa on kaikki alan johtavat toimijat paikalla esittelemässä uutuuksiaan.
Team Laine on jälleen Supercrossien tulospalvelussa, mutta myös omalla osastollaan messuilla. Olemme päättäneet että tänä vuonna käytämme messupaikkaa Jääradan SM-sarjan hyväksi eli kansallisen lajin hyväksi, jota itsekin olen yli 20 vuotta ajanut.

Messuosastolle tulee Kurvisen Lassen uusi jäärata KTM ja Lasse myös tulee esittelemään lajia. Lassen lisäksi tarvitsemme kuitenkin muita kokeneita mielellään SM-kärkipään kavereita mukaan lajin hyväksi. Pistäkää viestiä mulle tai Lasselle, jos olette kiinnostuneita joko perjantaille tai lauantaille, tai vaikka molemmille päiville. Mukaan valitut pääsevät katsomaan myös supercrossia. Vain yhdessä tekemällä saavutamme jääradalle haluamamme tason.

Ja edelleen, jos tiedätte tai tunnette tahoja (yrityksiä) jotka haluavat lähteä tukemaan koko jääratasarjaa, niin pistäkää siitä minulle viestiä tai sähköpostia osoitteeseen info@teamlaine.fi
tallennettu

-- Marko Laine --
-- Team Laine --
shop.teamlaine.fi
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: