Varikkokeskustelut
18.11.17 - klo:08:33 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mikko  (Luettu 4430 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mikko jokunen
Vieras
« : 19.11.02 - klo:21:12 »

mä saan tammikuussa pariks viikonlopuksi lainaksi kawasaki KX250 vm 97 crossipyörän.. pitäisi itse muuttaa se jäälle sopivaksi..aloittaisin ostamalla talvisäälle sopivat suuttimet kaasariin.. kaasari on keihin 38 mm ..

nii minkäkokoisia suuttimia kannattaa tilata? tärkeetä saada tietää jottei tuu tilattua vääränkokoisia suuttimia..

ja mitä suuttimia, riittääkö pelkkä pääsuuttimien hankinta? entäs luistin neula? kelpaako vakioneula?

kiitos etukäteen!
tallennettu
Jarmo Niskanen
G-Moderaattori
Kunniajäsen
Poissa Poissa

Adventtisohjossa kynnetään juu...

« Vastaus #1 : 20.11.02 - klo:08:04 »

Terve Mikko..

pääsuuttimen koko riippuu niin paljon keliolosuhteista ja siitä että otatko ilmansuodattimen pois , että täysin tyhjentävää vastausta on mahdoton antaa

Lähtisin itse liikkeelle seuraavista säädöistä

Pääsuutin 195 - 198
neula N85B - N85D  keskimmäiseen tai siitä yhden pykälän rikkaampaan asentoon.

Aloita säätäminen siten että laitat ensin rikkaimmat suuttimet ja neulat ja jos koen "rötää" täyskaasulla pienennä pääsuutinta,  jos kone "rötää" puolikaasulla niin laske neulaa ensin 1 pykälä (nosta neulan clipsiä yksi pykälä) ja jos tämäkään ei auta niin vaihda laihempi neula..

Jarmo Niskanen
tallennettu

Jarmo Niskanen
mikko jokunen
Vieras
« Vastaus #2 : 20.11.02 - klo:12:44 »

joo otan ilmaputsarin pois...elikkä mä ostan vaikka kolme erikokoista pääsuutinta ja suunnilleen sen kokoisia mitä mainitsit ja ne neulat...

jos on vielä huomauteltavaa nii kirjoittakaa vaan..mä en ihan heti vielä mene hankkimaan niitä suuttimia ja neuloja.

mutta kiitoksia tiedosta tosi paljon! Hymyilee
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: